Archive for Eylül 2008

Google images’te üst sıralara gelmek

Posted on Eylül 30, 2008. Filed under: SEO | Etiketler:, , , |

Genelde herkes “Google images’te birinci sayfada olmak tesadüf” falan der ama, bu tamamen böyle değil. Bazen kendi icraatlarınızla da üst sıralara yerleşebilirsiniz…

En basitinden anlatıyorum;

Üst sıralarda yer almak istediğin resmi sitenize yerleştirin.

Bu resmin altına, o resmin adını (diyelim ki Gökhan Özen resmi,o zaman “Gökhan Özen”) yazın.

Bu yazı kalın olsun.

Ve bu resimle ilgili özgün bir yazı yazın. Çok uzun olmasına gerek yok, 5 satırdan az olmasın. Üzerine basa basa söylüyorum, özgün olsun…

Sonra kaydedin, faydasını göreceksiniz…

Reklamlar
Yazının Tamamını Oku | Make a Comment ( 6 so far )

Kaçıncı Sırada Ne Kadar Ziyaretci Alabilirsiniz !

Posted on Eylül 30, 2008. Filed under: İpucu |

Bir kelimede google’da bulunduğunuz sıraya göre o kelimenin trafiğinin ne kadarını alabileceğinizi gösteren oldukça ilginç bir bilgi.

1. Sayfa

1. Sıra — %30
2. Sıra — %15
3. Sıra — %7
4. Sıra — % 5
5. Sıra — % 4
6. Sıra — % 4
7. Sıra — % 2
8. Sıra — % 2
9. Sıra — % 3
10. Sıra — % 5

2. Sayfa

1. Sıra — %6
2. Sıra — %4
3. Sıra — %2

Yazının Tamamını Oku | Make a Comment ( 6 so far )

Yeni Site Açan Arkadaşlara Önemli Bir Bilgi

Posted on Eylül 30, 2008. Filed under: SEO | Etiketler:, |

Arkadaşlar size klasik makalelerle ve içinde karmaşık bir yığın yazı ve örnekleme olan uzunca bir yazı yazmayacağım.

Bu Yazacağım yazı bütün yeni açılan web siteleri için geçerlidir.Yani düşününki Youtube Bugün açıldı onun içinde geçerlidir.

Googlenin Siteleri Tanımak İçin Süre İstemesi

Bir özgün blog sitesi açtığınızı düşünelim örneğin içeriği “Sürüngen hayvanları” anlatan bir blog sürekli bununla ilgili içerikler giriyorsunuz.

Google bu web sitesini indexler hatta başlarda ona ilk sayfalarda hak tanır.Fakat daha sonra google bu web sitesini gömer .Çünkü daha eski siteleri öne alır.

Sizin Google tarafından güvenilen bir hal almanız gerekmektedir.Bunun için içeriğiniz nekadar kaliteli nekadar güncel ya da nekadar özgün olursa olsun mutlaka bir BEKLEME süresine ihtiyacınız vardır.

Geçen Pilli nin sahibi ile yapılan bir roportajı izledimde ordan aklıma geldi bu makaleyi yazmak.Oradan bildirgec 10marifet gibi blogların popülerlik aşamalarını anlatırken her açtıkları blog sitelerinin en az 7-8 aylık bir gerileme süreci olduğundan bahsetti.

Evet bu çok doğru.

Google de üstlerde yer almak ve her sayfanızın yeterli yeri haketmesi için yapmanız gereken tek şey SABIR.

Google ne zaman “Evet bu web sitesini ben aylardır izliyorum , adamlar sitelerini güncelliyor , bu web sitesi artık bu saatten sonra aksi bir davranış(spam,kapanmalar,içerik sapması) yapmaz diye düşünüyor.Ve sizi hakettiğiniz noktaya getiriyor.

Yazının Tamamını Oku | Make a Comment ( 3 so far )

Site Harıtası Başarı Orantısı

Posted on Eylül 30, 2008. Filed under: SEO | Etiketler:, , , |

Sitemizin Google Arama Sonuçlarınd daha etkili olabilmesi için Google Site haritanızı (sitemap) oluşturup https://www.google.com/webmasters/tools/ ‘a göndermemizi ister.
Her aklı başında site sahibinin yapacağı bir davranıştır aslında.
Fakat Google aynı zamanda şöyle bir uyarı da bulunmuş;

Sahip olduğumuz sistemin bir Site Haritasındaki tüm URL’leri dizine ekleyeceğini garanti edemeyiz. Ayrıca, resimleri doğrudan dizine eklemeyiz (bunun yerine resmin bulunduğu sayfayı dizine ekleriz). Sonuç olarak, Site Haritalarınızdaki doğrudan resim URL’leri dizine eklenmez.

(daha&helliip;)

Yazının Tamamını Oku | Make a Comment ( 2 so far )

İçeriğiniz ne kadar orijinal?

Posted on Eylül 30, 2008. Filed under: SEO | Etiketler:, , , , |

(daha&helliip;)

Yazının Tamamını Oku | Make a Comment ( 1 so far )

Google Hızlı İndexlenme ve Görsellerde Görünme

Posted on Eylül 30, 2008. Filed under: SEO | Etiketler:, , |

Webmaster Tools Anasayfa ve Giriş Ekranı

(daha&helliip;)

Yazının Tamamını Oku | Make a Comment ( 10 so far )

4 Adımda Backlink İpuçları

Posted on Eylül 30, 2008. Filed under: SEO | Etiketler:, |

1- Çok yeni bir siteye asla çok sayıda backlink almayınız.

Neden? : Google tarafından sitenizin ön belleği/cachesi alınmadan, siteniz Google’de henüz indexlenmeden alınan çok sayıda backlink, indexlenme hızınızı arttırsa da, büyük ölçüde kısa vadeli hit artışına neden olup ve büyük ihtimalle kısa vadeden sonra filtreye takılmanıza neden olacaktır.
(daha&helliip;)

Yazının Tamamını Oku | Make a Comment ( 7 so far )

Arama Motoru Optimizasyonu (SEO)

Posted on Eylül 30, 2008. Filed under: SEO | Etiketler:, , , , , , |

SEO, “arama motoru optimizasyonu” veya “arama motoru optimize edici” için kullanılan bir kısaltmadır. Bir SEO ile çalışmaya başlamak önemli bir karardır. Bir SEO, sitenizi iyileştirip size zaman kazandırabileceği gibi sitenize ve itibarınıza zarar da verebilir. Elde edebileceğiniz avantajların yanı sıra sorumsuz bir SEO‘nun sitenize verebileceği zararı da araştırmayı unutmayın. Pek çok SEO ve diğer acente ve danışmanlar, web sitesi sahiplerine faydalı hizmetler sunar. İşte bu hizmetlerden bazıları:
(daha&helliip;)

Yazının Tamamını Oku | Make a Comment ( 3 so far )

WordPress İpucu

Posted on Eylül 30, 2008. Filed under: Wordpress | Etiketler:, , |

1-diyelim 1 yazı yazdınız tags ları ekledikten sonra yazının altına küçük 1 şekilde tags: yazıp oraya eklediğiniz tag ları koyun…
2-hangi yazınız çok ilgi görüyorsa o yazıyı açın kendiniz başkaları adına yorum yapın teşekkürler eyvallah vsvs…
3-yine 1 yazı yazdınız diyelim o yazının bazı ilgili kelimelerini tag olarak ekleyin ve ekledikten sonra o kelimelere tag ın linkini ekleyin

bunları yapın ben yapıyorum yararınıda görüyorum kolay gelsin…

Yazının Tamamını Oku | Make a Comment ( None so far )

Online Sitemap Oluşturun

Posted on Eylül 29, 2008. Filed under: İpucu | Etiketler:, , |

Bugün kü yazımızda; okuyucularımıza bir sitemap hazırlama sitesi tanıtacağız. Bu sitemizde, XML, ROR, text veya HTML site haritaları hazırlayarak hem Google açısından, hem de ziyaretçileriniz açısından faydalı siteler hazırlayabilirsiniz. Sitemap (site haritası)’nın SEO açısından yararını biliyorsunuzdur umarım (: Ama ben diğer bir yazımda anlatacağım bunu. Söz. Valla (:

Her neyse. Şuradaki siteden, sitemap oluşturmak için yapmanız gerekenler basit (:

(daha&helliip;)

Yazının Tamamını Oku | Make a Comment ( 2 so far )

« Önceki Yazılar

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...